Contact & support / Verzending

Verzending

Je bevindt je momenteel op de Belgische website van LINEA RAFFAELLI België. Indien je een levering buiten België wenst, gelieve een andere locatie te selecteren links bovenaan op de websitepagina.
De kosten van de verzendingen buiten België zijn ten laste van de klant en worden aangegeven tijdens het check-out proces.

LEVERING VIA UPS

LINEA RAFFAELLI werkt samen met UPS om jou de best mogelijke verzendservice te bieden.

UPS informeert u op voorhand per e-mail over de verwachte leverdatum, u kunt uw zending volgen met uw trackingnummer. U kunt er ook voor kiezen om het pakket te laten afleveren bij een UPS Parcelshop bij u in de buurt, of op een ander adres. U ontvangt een e-mail zodra het pakket is afgeleverd.

Is uw pakket afgeleverd in een UPS Parcelshop? Vergeet dan niet uw identiteitsbewijs mee te nemen wanneer u het pakket afhaalt. U heeft 14 dagen de tijd om het terug te sturen naar LINEA RAFFAELLI.

  • Wij streven ernaar om bestellingen die op weekdagen vóór 15 u (CET) werden geplaatst nog de dag zelf te verzenden.
  • UPS levert niet op zon- en feestdagen.
  • Het is niet mogelijk om een online bestelling te laten leveren in een verkooppunt van LINEA RAFFAELLI.

VOORZIENE LEVERTERMIJN

LINEA RAFFAELLI doet er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

België       1-2 werkdagen *

Indien je jouw bestelling niet hebt ontvangen binnen de verwachte termijn, gelieve de verzending met Track & Trace te volgen of onze klantendienst te contacteren via service@linearaffaelli.be

* Deze levertermijnen gaan in op de werkdag na het plaatsen van jouw bestelling en zijn louter een indicatie. Tijdens drukkere periodes, zoals de eindejaarsperiode of de solden, kan het wat langer duren voor jouw bestelling wordt klaargemaakt en verzonden.

TARIEVEN

In België bieden wij gratis verzending.
De kosten van de verzendingen buiten België zijn voor rekening van de klant en worden aangegeven tijdens de check-out van je bestelling.

RETOURS

Retourzendingen zijn op kost van de klant. De klant kan zelf een transportfirma kiezen.

De klant ontvangt een retourformulier & sticker in de doos bij de geleverde bestelling. 

Voor klanten buiten de EU kunnen extra kosten van toepassing zijn (douane- en/of importkosten). Deze worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag.

CADEAUBONNEN

Cadeaubonnen zijn verkrijgbaar in onze Linea Raffaelli Conceptstores in Brugge, Hasselt & Leuven of kunnen aangevraagd worden via email.

Heeft u een vraag? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst op service@linearaffaelli.be.

Ontdek hier meer over cadeaubonnen.

INTERNATIONALE BESTELLINGEN (BUITEN DE EU)

Momenteel verzenden wij enkel binnen de Europese Unie. Indien je je buiten de EU bevindt en wenst te bestellen op onze website, kan deze bestelling enkel op eigen initiatief via een onafhankelijke leveringsdienst worden bezorgd. Er zijn verschillende transporteurs (afhankelijk van jouw locatie) die een goede oplossing bieden voor een internationale levering.

Heb je nog een vraag? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst via service@linearaffaelli.be